جنس اصل و مارک!

سیاه مشق هایی ازجنس دغدغه

جنس اصل و مارک!

گاهی اوقات میریم بازار،یه چیزی می خریم و4-5بربر قیمت نمونه مشابهش، بهش پول میدیم.... واغلب هم راضی هستیم از همچین خریدی.وقتی ازمون می پرسن:چرا؟؟،یا یه طور دیگه نگاهمون میکنن بهشون میگیم:مارکه! اصله!

اطمینان داریم که یه شرکت به اون بزرگی و معتبری تو کل دنیا،جنسی که تولید میکنه؛از بهترین مواد استفاده میکنه.تکنولوژی روز رو در خدمت کالای تولیدیش میذاره.با نیاز روز پیش میره.خلاصه مارکه دیگه،جنس اصله،جنس خوبه....

کارخونه یا شرکت اون وسیله ی مارک هیچ وقت از اعتباری که مشتری هاش بهش میکنن؛سوء استفاده نمیکنه که داخل جنسش هر چیزی استفاده کنه.خالص کار میکنه؛ناب و خالص....

چادر یه-برند-هست.یه مارکه،یه اصله حواسمون هست؟؟؟جنس منی که زیر چادرم چطوره؟؟ ناب و خالص؟؟بدون ناخالصی؟؟اصل؟؟

حالا که چادر مارکه و همه جا وقتی میگن چادر، آدم یاد یه نوع خاص از پوشش می افته؛ همین طور باید یاد نوع خاصی از رفتارو منش بیوفته.یه رفتار ناب یه رفتار خالص و بدور از هرگونه آلودگی.

وقتی من چادر رو بعنوان پوشش و حجابم انتخاب کردم،یعنی تحت پوشش یه شرکت معتبر قرار گرفتم.شرکت "بندگی و عبد بودن " حق ندارم که هرطور دوست دارم رفتار کنم و هر طور میخوام باشم.باید طبق قوانین این شرکت خودم رو تغییر بدم.تا اصل باشم.مارک باشم.قابل اعتماد و اطمینان باشم.

چقدر رفتارامون اصله؟؟چقدر مارکه؟؟چقدر؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 آذر 1392برچسب:,ساعت 21:57  توسط خادم الزهرا